Del 4 al 27 de novembre de 2016
11a edició
L'Hospitalet de Llobregat

TOMÀS PINEL al Festival Acròbates

Enguany tenim dins l’aventura acrobàtica tres recitals dels que habitualment s’organitzen des del col·lectiu “Racó poètic de l’Hospitalet” i que, des de fa ja dos anys, omplen la ciutat de paraula viva.

Tomás Pinel (Barcelona, 1964), cantautor de l’Hospitalet, presentarà lse seves “Canciones a propósito de Océano Mar”, inspirades en la novel·la d’Alessandro Baricco, i una selecció de temes dels seus treballs anteriors: “Un minut, una cançó” (una col·lecció de cançons breus) i “Uno”, composicions en acústic que deambulen de la cançó infantil al folklore imaginari, del bolero a la bossa nova o al swing, i de la lírica al compromís.

Accés lliure.

dimarts 22 d novembre 2016 20:00
EL VIEJO PIANO - Carrer Major, 79, Hospitalet de Llobregat, España
Tornar a dalt ↑

Este sitio web utiliza Cookies propias y de terceros, para recopilar información con la finalidad de mejorar nuestros servicios, para mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias, así como analizar sus hábitos de navegación. Si continua navegando, supone la aceptación de la instalación de las mismas. El usuario tiene la posibilidad de configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web. Política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR